|
Diskusní fórum
|
|
Diskusní forum - kategorie:
Rady a porady (poslední příspěvek: Misanecka, 02.12.2016 16:27)
Nevíte si s něčím rady? Zkuste se obrátit na čtenáře a čtenářky aerobic.cz. Více hlav, více ví...
Diskuse -> Rady a porady -> Aerobik s dětmi
informace registrace přihlášení kategorie diskusních fór
téma: Aerobik s dětmizaložil: misice1 11. 01. 2010 (22:19), reagovat
Aerobik
Jersey 14. 02. 2010 (09:30), reagovat
Ahoj, zdravím všechny. Chci se zeptat, trénuji s malými školáčky, 1. a 2. třída, jak je nejlépe naučit základy techniky, tak aby si je postupně osvojovaly? Vím, jsou ještě malí, ale když se techniku nezačnou učit od začátku, těžko je pak přeučovat. Pokud máte nějaké rady nápady nebo osvědčenou metodu, budu ráda, když se ozvete. Díky
natalia19.35 16. 02. 2010 (12:37), reagovat
A já bych chtěla poradit nějakou sestavu,jednoduchou,efektní...moc moc prosím!!
Jersey 16. 02. 2010 (19:39), reagovat
Ahoj zdravím, jde o to pro jakou příležitost. Pro cvičení se ženami, nebo s dětmi? na master class???
sára732 19. 02. 2010 (11:24), reagovat
Natali, tady jde o to, s jak starými dětmi cvičíš, jakou máš k tomu hudbu a jestli chceš s dětmi někde vystupovat. Pokud to máš jen do lekcí, zkus třeba step touch SSD, grapevine, mambo, pivot, straddle, ponny. U mladších dětiček je lepší mít k sestavě básničku, líp se to pak naučí a vědí, co cvičí :-)))
sára732 19. 02. 2010 (10:58), reagovat
Ahojky Jersey, taky vedu aerobik s dětmi. Je to náročná práce, ale baví mě to. Co se týká techniky - nevím přesně, co máš na mysli. Pokud techniku provedení cviku, tak to se děti naučí častým opakováním a ukazováním, jak cvik správně provést. Hodně pomůže třeba představa zvířátka - čáp a knee up apod. Pokud myslíš techniku no tap, tak tomu ony nerozumí a musíš je to učit automaticky - bez vysvětlování. Brzy si to osvojí, uvidíš :-)))
Jersey 19. 02. 2010 (13:45), reagovat
Děkuju moc, měla jsem na mysli techniku provedení cviku:) a moc se mi líbí nápad s básničkou :) přeji hezký den
Abyste mohli reagovat, musíte se nejprve přihlásit. |
|