Aerobic Casopisek.czVyletiky.czFitcentra.czAerobic.cz

čtenář nepřihlášen   přihlásit se   registrovat se   informace

RSS článků   RSS akcí

Vlastní vyhledávání

Články - archiv

Co pomáhá při nadýmání?

Jedenáct tipů do kuchyně podle Štěpánky Štěpánové z NATURHOUSE

1.    Potraviny, jako je zelí, kapusta či brokolice vždy tepelně upravte.
2.    Luštěniny vždy před vařením namočte alespoň na 6 hodin a vodu v průběhu vyměňte. Zbavíte se tak antinutričních látek, které tělu škodí.
3.    Při tepelné úpravě luštěnin sbírejte pěnu a přidejte anýz, majoránku nebo bazalku. To je nejen ochutí, ale zároveň působí proti nadýmání.
4.    Vyzkoušejte také naklíčené fazolky mungo, cizrnu nebo čočku. Nejen, že tyto luštěniny nenadýmají, ale navíc obsahují řadu významných látek.
5.    Z mléčných výrobků upřednostněte kvalitní kysané produkty. Například kefír nebo bílý jogurt.
6.    Vyvarujte se perlivých nápojů, ale i pití brčkem. Dokonce i polykání vzduchu totiž vede k nadýmání.
7.    Od potíží uleví i bylinky. Heřmánek a máta mají uklidňující účinky, proto si z nich připravte čaj vždy, když vás začne trápit bolest nebo pocit plnosti.
8.    Lžička rybího oleje sice není nic, po čem by většina z nás toužila, ale je to nezpochybnitelně naprostý všelék. Působí příznivě i preventivně na mnoho různých nemocí a neduhů, a to včetně nadýmání.
9.    Příznivě působí i draslík, který najdeme například v banánech, mangu, špenátu, rajčatech, ořeších či chřestu.
10.    Dopřávejte si s chutí i exotické ovoce jako papája, ananas nebo citrusy. Obsahují enzym, který pomáhá štěpit bílkoviny v trávicím traktu a usnadňuje trávení.
11.    Nezavrhujte ani nakládané okurky, kysané zelí nebo korejské kvašené zelí kimchi. Působí příznivě na střevní mikroflóru.

 

03. 05. 2016, 21.41:57

 

reklama


Aerobic.cz na facebooku - od aerobiku přes jogu a pilates až po zumbu


Reklama Google:

 

TOPlist