Aerobic Casopisek.czVyletiky.czFitcentra.czAerobic.cz

čtenář nepřihlášen   přihlásit se   registrovat se   informace

RSS článků   RSS akcí

Vlastní vyhledávání

Miss Aerobik

Jak se stravuje MISS AEROBIK 1998 Jitka Škrlantová

S Jitkou jsme si o jejím jídelníčku povídali ve stylovém prostředí kavárny Limonádový Joe. Dali jsme si „Šopský salát“ a Jitka prozradila část ze svého tajemství perfektní postavy: "V průběhu celého roku se snažím omezit sladké, samozřejmě neříkám, že si nedám vůbec - jsou výjimky. Mě chutná zdravá strava, takže se nemusím do ničeho nutit. Mám strašně ráda kuře na všechny způsoby, rýži, zeleninu, brambory, müsli, corn flakes, tyčinky z müsli - ty jím pořád. Výběr stravy mi tedy nedělá problémy. Jídelníček mám takový, že ráno hodně snídám, hodně jím také přes den - třeba pětkrát denně po malých dávkách. Co se týká snídaně, miluji toasty z tmavého chleba s džemem. Příprava nenáročná - chléb trochu orestuji, na to džem - a je to vynikající. To je moje oblíbená snídaně, kterou mohu mít denně. Přes den potom přijde na řadu müsli, jogurt, zeleninový salát - ten si dělám na oběd anebo si jej někde koupím. Večer už pak jenom něco malého podle chuti - ovoce, jogurt. Záleží také hodně na tom, jak pozdě přijdu domů. Někdy si dám i kousek masa. Mám moc ráda jednoduché rychlé recepty, žádné složitosti. Miluji "čínu" na všechny způsoby."

Kuře s brokolicí
Maso nakrájejte na malé kousky a naložte do vajíčka a sojové omáčky. Přisolte a dejte do ledničky. Mezitím osmahnete cibulku, pórek a brokolici. Přidejte maso, případně žampióny. Kořenit lze čínským kořením nebo jen kari.

Kuřecí prsíčka se Staročeským kořením
Je to velmi jednoduché, ale hrozně dobré. Prsíčka naklepat, okořenit a opéct na teflonové pánvi bez tuku. K tomu rýži se zeleninou nebo kari rýži.

 

text: MM, foto: PM – 26. 10. 1998

Přečtěte si také

Miss aerobik ČR 1998

 

reklama


Aerobic.cz na facebooku - od aerobiku přes jogu a pilates až po zumbu


Reklama Google:

 

TOPlist