Aerobic Casopisek.czVyletiky.czFitcentra.czAerobic.cz

čtenář nepřihlášen   přihlásit se   registrovat se   informace

RSS článků   RSS akcí

Vlastní vyhledávání

Články - archiv

KFC vyhlašuje válku falešnému kuřeti

Praha, 10. března 2014 – Kuřecí maso patří mezi nejoblíbenější druhy masa v České republice. Alespoň jednou týdně si pokrm připravený z kuřecího masa dopřeje 61 % Čechů, v případě mladých lidí do 24 let je to dokonce 74 %. Pro téměř 90 % respondentů nejnovějšího průzkumu společnosti KFC, provedeného ve spolupráci s výzkumnou agenturou IPSOS*, je důležitý původ a kvalita masa, které konzumují. Až 40 % Čechů však má obavu, že jim prodejci či výrobci o potravinách poskytují neúplné informace. KFC proto začátkem března spouští novou komunikační kampaň „Opravdové kuře, opravdová chuť!“, která poukazuje na důležitost používání čerstvého a stoprocentního masa, jelikož jen tak může být zaručena autentická chuť a kvalita.

Jako zastánce kvalitních surovin, KFC svým zákazníkům vždy nabízí produkty připravené z opravdového kuřecího masa. Při přípravě jídel používá čerstvé suroviny té nejvyšší kvality – chlazené kuřecí maso je do všech restaurací zaváženo dvakrát až třikrát týdně přímo od lokálních dodavatelů - Vodňanské drůbeže a Drůbežářského závodu Klatovy. Kuchaři KFC každý den ručně připravují jednotlivé produkty vždy těsně před servírováním zákazníkovi. Kuřecí maso není strojově upravené ani mleté, v restauracích KFC je porcováno výhradně krájením, aby byla zachována jeho šťavnatost, struktura a chuť. „Český zákazník je náročný a my mu chceme dopřát to nejlepší, proto používáme čerstvé a kvalitní maso. Spolu s originální recepturou je to důvod, proč je chuť kuřete z KFC mezi konkurencí výjimečná,“ řekla Karolína Alaxinová, Marketing Manager KFC pro Českou republiku.

 

25. 03. 2014, 21.44:28

 

reklama


Aerobic.cz na facebooku - od aerobiku přes jogu a pilates až po zumbu


Reklama Google:

 

TOPlist