Aerobic Casopisek.czVyletiky.czFitcentra.czAerobic.cz

čtenář nepřihlášen   přihlásit se   registrovat se   informace

RSS článků   RSS akcí

Vlastní vyhledávání

Články - archiv

Avon Body Sculpt Training Davida Hufa pro začátečníky

Zbavit se celulitidy a zpevnit tělo - to je jedno z častých novoročních předsevzetí. Mistr světa v aerobiku, populární fitness trenér a odborník na zdravý životní styl David Huf připravil speciálně pro Avon tréninkový program určený všem ženám, které si oblíbily tělovou kosmetiku Solutions Body a které svá předsevzetí nerady vzdávají.

Formování dolních končetin a hýždí

1. SQUAT
- popis: cvičte ve stoji rozkročném na šíři ramen, chodidla držte rovnoběžně, váhu přeneste více na paty a provádějte s nádechem podřepy současně s mírným předklonem trupu a předpažením
- opakování: 3 série po 20 opakováních
- Pokročilí pro zvýšení intenzity provádějte směrem vzhůru i s výskokem.

2. PODŘEPY V ŠIROKÉM STOJI ROZKROČNÉM
- popis: cvičte v rozkročení cca 1m s pažemi v bok, provádějte hluboké podřepy, s nádechem jděte dolů a s výdechem zvedejte vzhůru a nepředklánějte se
- Opakování: 4 série po 20 opakováních, vzhůru je výdech

3. ZANOŽOVÁNÍ
- popis: cvičte s oporou na předloktí v kleče na jedné dolní končetině, s nataženou druhou dolní končetinou, zpevněte břicho a s výdechem zanožujte nataženou pravou dolní končetinu směrem vzhůru za patou
- Opakování: 3 série po 25 opakováních na každou dolní končetinu zvlášť

4. UNOŽOVÁNÍ
- Popis: cvičte s oporou na koleni a natažené paži, unožujte ve velkém rozsahu s výdechem vzhůru
- Opakování: 3 série po 25 opakováních na každou dolní končetinu zvlášť

Posilování zádového svalstva

1. „JEŽEK“
- popis: tento vyrovnávací balanční cvik zaměřený na tzv. hluboké svaly cvičte v kleče na pravé dolní končetině a s oporou  levé horní končetiny. Zanožte levou dolní končetinu do dálky a vzpažte pravou horní končetinu směrem vpřed. Pravou paží si přitáhněte pod sebou levé koleno a hlavou se znažte přiblížit ke koleni co nejblíže. Pak se natahujte zpět do první pozice.

2. TONIZACE MEZILOPATKOVÉHO SVALSTVA
- popis: seďte zkřižmo v tzv.tureckém sedu nebo možno také cvičit ve stoje, vzpažte a vytočte dlaně směrem od hlavy. Ve druhé fázi cviku stahujte obloukovým směrem lokty a lopatky k sobě, současně šroubovitým způsobem vytáčejte dlaně směrem k hlavě.
- Opakování:  3 série po 15 opakováních

Posilování hrudníku a paží

1. KLIKY  ŠIROKÉ
- popis: cvičte se zpevněným středem těla, zpevněte hýždě a břicho, abyste  se neprohýbali v bedrech, dlaně položte cca 40 cm od sebe, klesejte s nádechem hrudníkem těsně nad podlahu a s výdechem se zvedejte.
- Lehčí varianta je s oporou na kolenech
- Opakování: 3x maximální počet opakování  

2. TRICEPSOVÉ  KLIKY  JEDNORUČ
- popis: cvičte v leže na boku s pokrčenými koleny, pravou paží se opřete před levým ramenem, levou paží se chytněte v pravém podpaží a s nádechem se levým ramenem přibližte co nejblíže k podlaze, s výdechem se zvedejte vzhůru.
- Opakování: cvičte na každou paži 2 série po 10 opakováních

Posilování břišní stěny

1. POSILOVÁNÍ  ŠIKMÉHO BŘIŠNÍHO SVALSTVA
- popis:  vydržte v pozici s oporou na předloktí a opřeni na natažených dolních končetinách. Druhou paži si opřete v bok, trup držte vodorovně s podlahou a vydržte cca 20 sec. Pak vystřídejte strany.

2. POSILOVÁNÍ  PŘÍMÉHO BŘIŠNÍHO SVALSTVA
- popis: v leže na zádech zvedněte pokrčené dolní končetiny v kolenech kolmo nad sebe, s výdechem zvedejte hrudník s pokrčenými pažemi, opřenými dlaněmi na temeni hlavy vzhůru, šikmo od podlahy a snažte se dotknout lokty kolen.
- Opakování: 3 série po 20 opakováních

3. POSILOVÁNÍ  SPODNÍ  ČÁSTI  BŘIŠNÍHO  SVALSTVA
- popis: cvičte v leže na zádech s opřenými nataženými pažemi podél těla, přitáhněte paty k hýždím a s výdechem pomalu zvedejte pánev a současně přitahujte kolena k čelu. S nádechem pokládejte zpět.
- Opakování: 3 série po 10 opakováních

 

„Tréninkový program Avon Body Sculpt Training, který jsem pro Avon exkluzivně připravil, je zaměřen na formování problematických partií těla, zvlášt těch, které často podléhají nežádoucí celulitidě,” vysvětluje David Huf. “Jeho výhodou je, že si jej můžete zacvičit v klidu doma, kdykoliv budete mít čas a chuť. Přeji spoustu pevné vůle a odhodlání při formování vaší postavy a hodně radosti z dosažených výsledků!”   

Tip navíc: Moderní kosmetika dnes ovšem nabízí široký sortiment výrobků, které pomáhají zlepšovat zevnějšek, a jejich užíváním relaxujeme jak my, tak naše pokožka. Výrobkům z oblasti péče o tělo je dnes věnována speciální pozornost a jsou – díky nebývalému zájmu o ně – neustále vylepšovány novými poznatky. Jejich účinnost je prokázána klinickými studiemi a následně potvrzována řadou spotřebitelů. Řada Solutions Body od Avonu splňuje jak náročné parametry klinických testů, tak především požadavky samotných zákaznic.

Modelační gel proti celulitidě (299 Kč za 200ml)

Speciálně vyvinutý gel od Avonu dokáže celulitidu nejen účinně odstranit, ale zabraňuje jejímu návratu. Hlavní účinnou složkou je extrakt z plodů hlohu, který výrazně stimuluje metabolismus tuků. Další obsažené složky – kofein a výtažky z čínských rostlin Chaihu a Perilla – prokrvují pokožku, povzbuzují tok lymfy a přispívají tím k dalšímu odbourávání usazených tuků a škodlivých látek.

 

05. 04. 2008, 16.27:55

 

reklama


Aerobic.cz na facebooku - od aerobiku přes jogu a pilates až po zumbu


Reklama Google:

 

TOPlist